حرف بزنید.

حرف زدن قدرت است ، لطفا حرف بزنید .

حرف بزنید.

حرف زدن قدرت است ، لطفا حرف بزنید .

  • ۱
  • ۰

در این پست فیلمنامه و مشخصات فیلم در بروژ (IN BRUGES) را برای شما قرار داده ایم.


دانلود فیلمنامه در بروژ (IN BRUGES)


در بروژ (In Bruges) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مارتین مک دونا محصول سال ۲۰۰۸ بریتانیا و آمریکا است. در این فیلم، کالین فارل و برندان گلیسون در نقش دو قاتل مخفی بازی می‌کنند و رالف فاینس رئیس آن‌هاست. اتفاقات فیلم در شهر بروژ در کشور بلژیک رخ می‌دهد.

داستان

دو گنگستر به نام‌های ری و کن به دستور رئیسشان هری به شهر بروژ در بلژیک می‌آیند.هر چند که هنوز ماموریت آنها مشخص نشده‌است.آنها چند روز در بروژ می‌مانند.کن پیر از به بروژ آمدن خشنود است.ولی ری فکر می‌کند که بروژ جای مزخرفی می‌باشد.( ارجاع بسیار مشابهی به فیلم هفت.در آنجا با دو پلیس این طوری طرف بودیم.)

ری در بروژ عاشق دختری به نام کلوئه می‌شود و وقتی می‌روند که شام بخورند، هری به کن که تنها مانده تلفن می‌زند و می‌گوید که آنها برای چی به بروژ آمده‌اند.در گذشته ری تصادفاً به یک کودک شلیک کرده بود.از این اتفاق هم ناراحت بود.وقتی این خبر به گوش هری رسید، او برنامه قتل ری را ریخت.حالا هری به کن می‌گوید که طبق پایبندهای اخلاقی او هرکس که کودکی را بکشد، باید بمیرد.او به کن دستور قتل ری را می‌دهد.

در پایان کن به ری می‌گوید که تمام دلیل آمدن به بروژ قربانی کردن اوست.او ری را با قطار به انگلستان می‌فرستد هرچند که ری باز می‌گردد.کن به هری می‌گوید که ری فرار کرده‌است.هری عصبانی شده و به بروژ می‌آید و به کن تیراندازی می‌کند.کن نیمه جان خودش را از بالای برج پرت می‌کند.ری که تازه به بروژ برگشته بود و با کلوئه داشت زیر برج غذا می‌خورد جسد کن را می‌بیند.هری نیز ری را دیده و بدنبال او می‌افتد.سپس هری، به ری سه گلوله شلیک می‌کند.اما یکی از گلوله‌ها به مرد کوتاه قامتی اصابت می‌کند و هری به اشتباه فکر می کندکه کودکی را کشته است و طبق پایبند اخلاقی خود، خودش را می‌کشد.

مدت زمان فیلم              107 دقیقه

نویسنده و کارگردان       مارتین مک دونا

تهیه‌کننده                    گراهام برودبنت ، پیتر سزرنین

بازیگران

براندن گلسون      کن.
کالین فارل            ری.
رالف فاینس          هری.
کلیمانس پوزی     کلوئه.
جوردن پریتیس     جیمی کوتوله.

فیلم برنده بهترین فیلمنامه اورجینال در جوایز بفتا شده‌است.

  • ۹۴/۰۸/۲۷
  • محسن گرگانی

دانلود

در بروژ

فیلمنامه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی